Black Panther Wakanda Forever - Movie Review
in

Black Panther Wakanda Forever – Movie Review
0 (0)



Black Panther Wakanda Forever – Movie Review
Necklace Black Panther:
T-shirt Black Panther:
FunkoPOP Black Panther:

Barang Zhaf guna untuk Pure Pixels:
Camera:
Microphone:
Tablet:

Do follow my social media for fast update:
Facebook:
Instagram:
Twitter:
Youtube:

[vid_tags]

Video Source & Full Credit

Our Score

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

43 Comments

  1. Necklace Black Panther: https://shope.ee/1L5d9RWQFd

    T-shirt Black Panther: https://shope.ee/2Aek96Q9jB

    FunkoPOP Black Panther: https://shope.ee/30Dr8bx7uT

    Barang Zhaf guna untuk Pure Pixels:

    Camera: https://shope.ee/5zrSiHYw4Z

    Microphone: https://shope.ee/6KUJ6xNJuj

    Tablet: https://shope.ee/406OKlCBFZ

    Do follow my social media for fast update:

    Facebook: https://m.facebook.com/ZHAFVLOG/

    Instagram: https://www.instagram.com/zhafvlog/

    Twitter: https://www.twitter.com/zhafvlog

    Youtube: https://www.youtube.com/c/PurePixels

  2. Masa tengok filem ni, aku terkesima dengan dunia dalam laut dia. Memang betul2 la dia bawak kita dalam dunia bawah laut tu. Dan psikonya namor dalam filem ni dia nampak awal2 suka shuri, tapi sebaliknya lain pulak. Best giler. Cuma agak lama dan rasanya ada scene yang patut dipotong sebab aku dah tak tahan nak terkucil masa tu tapi nak tunggu filem habis. 🤣

Load more comments